.

شرایط و مقررات استفاده از مرکز رزرو خدمات سامان

مرکز رزرو خدمات سامان با هدف ایجاد تسهیل و رفاه مشتریان برتر بانک سامان ایجاد و به طور کلی در زمینه رزرو خدمات رفاهی، اطلاع رسانی و مشاوره های رفاهی به مشتریان فعالیت خواهد داشت.
این مرکز و بانک سامان شخصیتی واحد داشته و دارای شخصیتی مجزی از بانک سامان نمی باشد و خدماتی نظیر رزرو هتل ها، محل برگزاری مراسم، همایش و نمایشگاه، رزرو مراکز رفاهی و تفریحی نظر باشگاه ها، سینما، کنسرت، رستوران و همچنین رزرو خدمات مسافرتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، سالن تشریفات، بلیت هواپیما و خدمات تور را به مشتریان برتر خود ارائه خواهد نمود.
شایان ذکر است هر خدمت دیگری که بانک برای رفاه مشتریان خود در آینده در نظر بگیرد نیز تابع همین شرایط خواهد بود.
مشتری جهت استفاده از خدمات مرکز رزرو خدمات سامان شرایط و مقررات به شرح زیر را قبول و متعهد می شود:
  • مشتری برای استفاده از خدمات مرکز رزرو خدمات سامان، علاوه بر مراحلی که مرکز مزبور و بانک برای رزرو خدمت مورد تقاضا تعیین می کند، موظف است شرایط و مقررات اشخاص
طرف قرارداد مرکز رزرو خدمات سامان و ارائه کننده خدمات مورد تقاضا را نیز رعایت نموده و در صورت لزوم فرم ها و قرارداد های مربوطه را نیز تکمیل و امضا نماید.
  • در مواردی که به صلاحدید مرکز رزرو خدمات سامان، نیاز است که مشتری فرم یا قرارداد دیگری را امضا نماید، مشتری موظف است برای این منظور حضوراً به مرکز یا یکی از شعب
بانک سامان یا محلی که مورد توافق مرکز رزرو خدمات سامان است، مراجعه و اقدام لازم معمول دارد.
  • مشتری موظف است درخواست های خود را به اقتضای نوع خدمات درخواستی از چند روز قبل به مرکز رزرو خدمات سامان اعلام نماید.
در صورت ایجاد هرگونه تغییر یا لغو خدمات نیز، مشتری می بایست به گونه ای از قبل اطلاع دهد که بنا به تشخیص مرکز رزرو خدمات سامان امکان اعمال تغییرات یا لغو آن امکان پذیر باشد.
در غیر این صورت با توجه به گستردگی خدمات و متغیر بودن شرایط ارائه خدمات، مرکز رزرو خدمات سامان طبق مقررات جاری شرکت ها و اشخاص مجری و امکان ارائه خدمات اقدام به سرویس دهی خواهند نمود و کلیه هزینه های مترقبه بر عهده  مشتری خواهد بود.
همچنین مرکز رزرو خدمات سامان، تمامی هزینه های مرتبط با رزرو، تغییرات یا لغو خدمات را به اطلاع مشتری می رساند و مشتری موظف است تمامی هزینه های مربوط به موارد ذکر شده را طبق مقررات و ضوابط اشخاص و شرکت های مجری، به مرکز رزرو خدمات سامان پرداخت نماید. علاوه بر آن در مواردی که خارج از حیطه توانایی های مرکز رزرو  خدمات سامان یا شرکت مجری باشد، مرکز رزرو خدمات سامان هیچ گونه مسئولتی در قبال به انجام رساندن تغییرات یا لغو درخواست مشتری ندارد.
در موارد فورس ماژور و غیرقابل پیش بینی چه قبل از استفاده از خدمات و چه در حین استفاده از خدمات، هزینه های لغو و تغییرات مطابق مقررات و ظوابط اشخاص و شرکت های مجری از مشتری دریافت خواهد شد.
  • مشتری می بایست پس از اعلام درخواست و کسب اطلاع از میزان هزینه خدمات، مبلغ مورد نظر را به حساب مرکز رزرو خدمات سامان واریز نماید.
مرکز مزبور نیز بلافاصله پس از اطلاع از واریز هزینه خدمت، خدمات مورد نیاز مشتری را رزرو و اعلامیه مربوطه را جهت اطلاع مشتری ارسال می نماید.
بدیهی است واریز مبلغ از سوی مشتری به حساب مرکز مزبور به منزله اطلاع و رضایت وی در استفاده از خدمات تلقی خواهد شد.
  •  تمامی مکاتبات و ارتباطات مرکز رزرو خدمات سامان با مشتری از طریق ایمیل، شماره فاکس یا شماره تلفنی خواهد بود که مشتری برای این منظور در اختیار مرکز رزرو خدمات سامان قرار می دهد. این اطلاعات در زمان تماس مشتری با مرکز رزرو خدمات سامان از وی اخذ می شود. بدیهی است در صورت تغییر مراتب، مشتری مکلف است مراتب را بلافاصله به مرکز رزرو خدمات سامان اعلام نماید درغیر این صورت تمامی مکاتبات و اعلانات به نشانی های موجود موثر در مقام خواهد بود.
  • در خدماتی که به صلاحدید مرکز نیاز به اخذ پیش پرداخت یا ودیعه یا وجه تضمین از مشتری باشد، مرکز رزرو خدمات سامان یا هریک از شعب بانک بدون حق رجوع و عدول از جانب مشتری ماذون خواهند بود تا هر یک از حساب های مشتری را به میزان مورد نیاز، بدهکار یا مسدود نمایند. 
بدیهی است پس از تسویه حساب مشتری با شرکت های ارائه دهنده خدمات طرف قرارداد و حصول اطمینان بانک از این موضوع نسبت به رفع انسداد از حساب مشتری اقدام خواهد شد و در غیر این صورت مرکز رزرو خدمات سامان و بانک بدون حق رجوع و عدول از جانب مشتری ماذون خواهد بود تا نسبت به برداشت از هر یک از حساب های مشتری و تسویه حساب اقدام نماید.
مشتری هرگونه اعتراض و ادعای بعدی در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود.
به عنوان مثال در مورد اجاره خودرو در خارج از کشور نیاز به اخذ ضمانت طبق مقررات شرکت مجری می باشد مرکز رزرو خدمات سامان و بانک این حق را دارد تا به جای اخذ وثیقه، به میزان ارزش وثیقه یا ضمانت، حساب مشتری را مسدود نماید.
بدیهی است پس از استفاده از خدمات ارائه شده و تسویه با شرکت طرف قرارداد مرکز رزرو خدمات سامان و اعلام شرکت مبنی بر تسویه حساب، مسدود شده رفع انسداد به عمل خواهد آمد.
  • اقدامات مرکز رزرو خدمات سامان شامل اطلاع رسانی در مورد نوع و نحوه خدمات، اطلاع رسانی در مورد هزینه های مربوط به هر یک از خدمات، انجام هماهنگی های رزرو، اطلاع رسانی در خصوص امکان و نحوه  تغییر و لغو درخواست و جریمه های مربوطه، نظارت بر حسن اجرای اقدامات شرکت مجری خدمات و ارائه مشاوره های مربوطه می باشد.
به عبارت دیگر مرکز رزرو خدمات سامان و بانک هیچ نوع تعهدی را در مورد کیفیت و نحوه ارائه خدمات اشخاص طرف قرارداد خود بر عهده نداشته و صرفا یک تسهیل گر مالی و ارتباطی بین مشتری و اشخاص مجری خدمات است.
  • مرکز رزرو خدمات سامان و بانک هیچ نوع تعهدی در خصوص حل و فصل دعاوی مربوط به معاملات فی ما بین مشتریان و اشخاص ارائه دهنده خدمات غیر مرتبط با موضوع خدمات مرکز رزرو نخواهد داشت. 
به طور کلی، تمامی مسئولیت های مربوطه به قیمت گذاری و مسئولیت های کیفی کالاهای مورد ارائه نظیر اصل بودن، گارانتی، بیمه و حمل، شرایط مرجوعی یا تعویضی و یا خدمات پس از فروش و یا مسائل حقوقی، اختلاف مالی و رعایت موازین شرعی بر عهده اشخاص طرف قرارداد مرکز رزرو خدمات سامان بوده و مرکز رزرو خدمات سامان و بانک هیچ مسئولیتی نسبت به این امور ندارد.
  • در صورت ایراد هرگونه خسارت قابل پیگیری از طرف مشتری با شرکت مجری خدمات به یکدیگر یا اشخاص ثالث، مرکز رزرو خدمات سامان هیچ گونه مسئولیتی در قبال جوابگویی به شکایات طرفین و اشخاص ثالث نخواهد داشت و پیگیری و دریافت یا پرداخت هزینه های مربوطه به خسارت به عهده طرفین شکایت می باشد.
به عنوان مثال چنانچه به اموال مشتری به هر نحو در زمان استفاده از خدمات از جانب شرکت مجری خدمات خسارت وارد شود هیچ گونه مسئولیتی متوجه مرکز رزرو خدمات سامان و بانک نخواهد بود و مشتری موظف است مورد شکایت خود را با شرکت ارائه کننده خدمات حل و فصل نماید.
  • مشتری ضمن پذیرش قطعی این موضوع،  بدون حق رجوع و عدول، مرکز رزرو خدمات سامان و بانک سامان را ماذون از طرف خویش نمود تا در صورت اشتغال ذمه مشتری در قبال مرکز رزرو خدمات سامان و بانک یا هر یک از شرکت های ارائه دهنده خدمات طرف قرارداد به هر دلیل، نسبت به برداشت مطالبات از هر یک از حساب های بانکی مشارالیه نزد بانک سامان اقدام و از آن طریق مطالبات را تسویه نماید.
مشتری ضمن پذیرش قطعی این موضوع هرگونه ادعا و اعتراض بعدی در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود.
  • همکاری بانک با اشخاص ارائه دهنده خدمات به هیچ وجه به معنی انحصار آنها یا شراکت بانک با آنها نمی باشد.
لینک دانلود فرم قوانین و شرایط
  • ورود کاربر
  • نزدیکترین شعب بانک سامان را روی نقشه بیابید
    بانک سامان